Hej,
Imorgon är det alla hjärtans dag, och jag är ute i god tid som vanligt.
Vad tusan ska man ge frugan? Någon som sitter inne med riktigt guldtips?
Hjälp!
Hej,
Imorgon är det alla hjärtans dag, och jag är ute i god tid som vanligt.
Vad tusan ska man ge frugan? Någon som sitter inne med riktigt guldtips?
Hjälp!
Ingenting. Ge henne något när hon inte förväntar sig att få något. Det blir mera lyckat än att komma med något en dag som denna hittepå dag.
Ta disken, ge en fotmassage och köp några svindyra chokladpraliner så är du home safe
Ja lagar mat me barnen köper de klassiska chockad blommor och gelé hjärtan , Inge spec egentligen
Din tanke är god. Tror dock hon förväntar sig något imorgon.
Köper blommor till henne, sen lagar vi mat på kvällen och umgås. Mycket bättre än materiella ting
Varför inte utmana ödet?
Min vet då jävlar att d inte blir något på sånna här fjane-dagar när man ”ska” ge något , sau e d med d !
Håller med Jocke jag
Hur många av er brukar få något av damen da, ni e la lika mkt hjärtan som töserna
Min fru kommer få ett Mi Band 4, bara hoppas hon tar det rätt
Jag skickar iväg frugan till Hallstaberget för lite egentid (en vännina till henne följer med). Sen ska morsan vara barnvakt i helgen så en annan kan spela och dricka öl
7 röda rosor gissar jag
Men om man köper blommor varje vecka vad ger man då för några imorgon
Fuck hade förträngt denna dag.
Det fixar du.
Själv får jag leta reda på någon grönsakskvast imorgon.
En helt vanlig fredag… Tänder grillen och somna i soffan…
En puss på kinden.
Min ska ut och bowla med en kompis och vill inte ha nått
Det där är ju kodord, det borde du veta, det är sen gammalt.
har köpt blommor och choklad och nått smycke innan så blir väl en shoppingrunda imorrn ändå…
Här blir det skaldjur hemma med Champagne rakt igenom hela kvällen. Från hon kommer hem tills vi går och lägger oss. Alltid bra att ge saker man själv vill ha…