Aktietråden

Måste säga att jag verkligen uppskattar SAS-aktien. Hur lite felräkningspengar som man än har kvar efter ett större aktieköp så finns det alltid så det räcker till ett par SAS-aktier :slight_smile:. Klarar inte av att ha typ 1,13 kronor kvar på kontot.

64 öre för en aktie.:joy:

Blev tvungen att bli "storägare" i SAS bara för det, hade några kronor som skvalpade på Avanza-kontot.

1 gillning

Bra tips! Hade några kr på kontot att handla för. Nu är det bara vänta på att casha in. :rofl:

2 gillningar

Blir skumpa ikväll!

1 gillning

Vet inte hur det är nu men om man hade 4000 aktier så fick man speciella rabatter då och då i något som hette "Friends and Family-programmet". Har man 100 000 aktier så får man också guldkort varje år (max 5000 personer) men det är tveksamt om det är värt 65 000 kronor trots allt.

Fick in Poppels aktierna på Avanza, men inte på ISK kontot då det är s k onoterade aktier.

1 gillning

Jag har ju redan förlorat en massa på SAS biljetter så jag slog till på 3000 aktier så de ska få betala till slut. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Finns det inga SAS aktier att köpa? Bokade 3000 st igår men fick inga. Ska man lägga en ny order månde? Eller tyckte Avanza synd om mig och räddade mig från en förlust? :joy::joy:

Kanske redan ligger en order, om ordern inte prickat av priset så blir det inget köp :slight_smile:.

Det låg som en order hela dagen, sen var den borta. Har hänt tidigare. Jag la samma order igen.

1 gillning

Härligt @Esse ,snart blir det fest.

2 gillningar

Fan där ville man varit med och håvat in. :joy::joy:

2 gillningar

Lade in ett köp på 3000 SAS tidigare idag, för sent för börsen idag dock.

2 gillningar

Så när som Gottröra är enda vägen uppåt nu!

Då får vi se om vi får något imorgon.

1 gillning

Fick en ping från Nordnet nyss, köpt SAS nu.

Ni som försöker hålla SAS vid liv. Nu vet jag vilka ni är!:wink::grimacing::joy::joy:

3 gillningar

Då var man delägare i SAS också. :joy::joy:

4 gillningar

Köp ett par Ferrari istället. Alla vill väl ha några Ferrari i depån :sweat_smile:

3 gillningar