Airtag

Schysst pris på Airtags just nu:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5761192

5 gillningar

Kanon. Fick bli två till.

Bra pris på 4-pack föremålssökare :stuck_out_tongue_closed_eyes:
https://www.elgiganten.se/product/mobiler-tablets-smartklockor/mobiltillbehor/gps-tracker-bluetooth-tracker/airtag-foremalssokare-4-pack/465586

2 gillningar

Lite sugen på att köpa airtags, dock vet jag inte hur mycket man kommer använda dem. Vad använder ni era airtags till?

Perfekt att hålla koll på resväskor när man reser, i övrigt är det väl mest en gimmick.
Säkert bra att ha om man brukar glömma var man lägger grejer. :slight_smile:

Jag har en i bilen också för skojs skull.

Jag tänkte en på bilnyckeln och en på hemnyckeln typ. Men inser att dessa alltid följer med mig i fickan vart jag än går, så känns nästan lite overkill. Bilen har man ju koll på i appen tänker jag. I resväskan när man flyger kan ju dock vara ett vettigt användningsområde. Men har inte flera flygbolag förbjudit det?

Bilnyckeln! Vet du hur dyrt det är med en ny bilnyckel? :smiley:

2 gillningar

Jo absolut, men sannolikheten att man ska tappa bort bilnyckeln känns väldigt liten.

1 gillning

Ingen aning, funkar bra.

Köpte en näve så visste inte vad jag skulle använda den till, så hamnade i bilen. :slight_smile:

Hämtade ut två som jag köpte i förra rundan med sänkt pris på 1-pack. Att ha en i resväskan är givet, men då jag inte reser så mycket så en på cykeln kanske och en till nycklarna.

Jag har en på bilnyckleln och en på mina nycklar till jobbet.

En på nycklarna, en på bilnyckeln, en på hundens halsband, ett aircard i plånboken. Aldrig tappat/glömt någon av dom, men om det skulle hända då är det en billig försäkring för att förhoppningsvis slippa strulet det hade inneburit. Funderar på att slänga en i datorväskan med. Har några liggandes

2 gillningar

är de nån som vet hur de funkar om man köper airtag i usa och tar med hem , borde väl funka galant , såg att dom e nere på 19$ nu allmänt, så prata jag med bror som ja ska hälsa på i maj o han säger att dom brukar lika mellan 14-17 $ där han bor

Borde inte vara några problem :slight_smile:

1 gillning

Ska vara samma CR2032 batterier och inget annat jag kan tänka mig som gör att det inte funkar.
Airtags du köper i Sverige funkar ju i USA så vore ju konstigt om de inte funka åt andra hållet

1 gillning

gött priset ja angav va ju om man köper 4 pack , så ja kommer köpa 2 st

1 gillning