AirPods Max blå/grå

Jag packade upp hörlurarna, testade dem, packade ner allt igen och säljer dem nu på tradera.
Blå & grå är färgen

https://www.tradera.com/item/436386129

Kompis, jag hämtar snabbt 1500! :joy:

1 gillning

@Thor

Kul namn du har där ändå :wink:

image

2 gillningar

Bättre än mitt förra namn :joy:

:see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

Här kommer du gå med vinst :wink:

Det ser ju onekligen ut så. :smiley:
Men jag tar ändå hellre risken att inte gå med vinst genom tradera än att jag går back hela summan som jag gjorde senast jag returnerade en iPhone till Apple. (Två månader sedan jag skickade tillbaka den och Apple hävdar att den inte kommit till dem) (Apple har startat tre utredningar om ärendet) förhoppningsvis får jag tillbaka pengarna men 7h telefonsamtal med Apple är tid jag aldrig får tillbaka)

2 gillningar

Så himla hemskt. Sist höll Apple mina pengar en hel månad. Risken ligger på UPS när du väl ha lämnat in den. Apple har dåliga returprocesser.

1 gillning

Fy fasen…så tokig jag hade varit.

Tur man har Apple Store inom några kilometers avstånd så det går smidigt att lämna tillbaka.

3 gillningar

Du fick ganska bra betalt :slight_smile: är det du som gästar på teknikveckanspodd?

Jag ska bara få tag på personen som vunnit också - stendött

Köparen har ju bra betyg och även nyligen. Blev en snipe så det borde gå fort och enkelt. Fattar inte varför @Esse får 7500kr för sin.

För att det är värt 500 kr att ärliga @Esse haft dem i sin ägo.

Ständig gäst den där @Thor! Nästan så man kan tro att vi kilar stadigt!

2 gillningar

28 dec 2015 gästade jag podden första gången.

Blev inbjuden igen efter det, för att allt försent inse att det egentligen var en uppgift inom teknikveckan som skulle ta än mer tid från mitt annars så lugna liv i anspråk.
Fanns en tid då jag och Erik Bille försökte få ihop den uppe i tornet på AF-borgen i Lund också.

Helst vill jag ju att (nästa) alla mina och Peters samtal ska spelas in och sändas som podcast varje dag.

För att det kommer fram snabbare utan original emballage, det skapar mervärde. :joy::joy:

Den intromusiken känner vi igen.

1 gillning