AirPods 3

1 gillning
1 gillning
1 gillning

Ljudet i dem här, är det AirPods Pro kvalitet? Eller kanske bättre?

Inte mycket om ljud där inte.

Fick leverans av AirPods 3 idag. Gillar dem mycket. Ljud är svårt för mig att recensera eftersom det inte finns ANC, och jag använder konstant ANC på mina AirPods Pro.

Dock börjar det klia i mina öron när jag använder AirPods Pro en längre period (t.ex. en hel film). Så jag ser fram emot att också kunna använda AirPods 3 som inte trycks in lika mycket i öronen.

1 gillning

Men hur upplever du ljudet emot PRO?

1 gillning

Vet inte varför jag är så sugen på dem där alltså!

Är också sjukt sugen men kör ju mina AirPods max hemma och på jobbet.
Mina AirPods 2 använda bara till och från jobbet.

Men AirPods 2 är riktigt kass när de kommer till bluetooth täckningen om jag jämför med mina AirPods max.

Har tyvärr fått returnera mina Airpods 3, eftersom de inte sitter bra i öronen. De är alldeles för stora jämfört med Airpods 1/2.
Tre av fyra i familjen tyckte de var för stora. Den enda som de satt perfekt för var frugan.

Trist det här, för jag var riktig taggad på att få den snyggare modellen med bättre ljud.

Kan vara bra för er att testa dem innan ni beställer.

Tack för info! tycker 1/2 sitter lite lite lite löst… men bekvämt. Ska prova.

Köper på apple.se så har man 14 dagar på sig att prova :+1:

Det här är dom första Apple-propparna som är tillräckligt stora för att sitta kvar i mina öron, äntligen har dom gjort rätt. Hoppas dom göra samma storlek för Airpods Pro, jag kan inte ens promenera med dom utan att dom halkar ur.

Har du överallt enligt distansavtalslagen.
Dock ej på in Ear produkter pga hygieniska skäl

Köpte mina AirPods 3 igår. Glider fortfarande lite ur örat tyvärr, men satan vilket ljud. Dolby var ju skit coolt i dessa små!

Japp men alla har inte fri retur tror jag… osäker där

Bra med Apple då man kan även skicka tillbaka airpods

Stämmer, de mesta med Apple är bra :slight_smile:

1 gillning

Beställde dessa i dag. Får se om det gör skillnad med hur de sitter i örat :slight_smile:

Dock fick jag tag på 3 vita men det var den sista

Står dock pro men bilderna visar AirPods 3 :rofl: går på bilderna i alla fall . Samt står AirPods 2021 i texten

Undrar om det är iOS/iPadOS/tvOS som är buggigt eller firmware i Airpods 3, min högra lur tystnade helt, den syntes i laddningsstatus men inget ljud alls.
Lösningen var att glömma bort och lägga till dem igen.
Hoppas det var en engångshändelse.