Airfryer-funktion i ugn

Min står bredvid spisen och är inte i vägen... och vid behov på spisen så att spisfläkten kan dra ut oset bättre.

Du är min favorit.
Det är du och jag mot Airfryer hysterin!!

1 gillning

Värdet för mig är att det blir så mycket godare än i en micro, betydligt energisnålare och betydligt snabbare än med en ugn. End nackdelen är väl att den inte är lika tyst som en ugn.
Sen är det ju kul med nya prylar :slight_smile:

2 gillningar

Din spis skulle behöva uppgraderas också till en induktionshäll. Den drar också mycket mindre el :grin:

3 gillningar

Helt klart, men det är inte jag som bestämmer tyvärr. Skulle behöva byta kyl och frys också, gamla stånkor som käkar el... :slight_smile:

Om du är ok att bekosta själv så är det bara att byta.

Skulle jag göra om jag hade råd med det, men ska höra med hyresvärden om när dom kommer att göra det om någonsin :slight_smile:
Spisen klara jag med men kyl och frys... :frowning:

2 gillningar

Jag köpte en Husqvarna ugn igår med airfryer-funktion, och enligt säljaren så var enda skillnaden mellan en vanlig varmluftsugn och en ”airfryer-ugn” en speciell plåt :slight_smile:

Men fråga om några dagar så kanske jag kan recensera funktionen

2 gillningar

Som i hål i botten så att luften cirkulerar?

1 gillning

Väntar med spänning!:hugs:

Mer ett galler, så här ser den ut

7 gillningar

Som i en Airfryer alltså. :joy:

Air fryer de luxe. :joy::joy:

En riktig hålla käften fryer @Stefan_Sandstrom :joy::joy:

4 gillningar

Ärligt talat så tror jag en sådan plåt kan göra underverk med pommes i vilken varmluftsugn som helst :ok_hand:

4 gillningar

Tror jag med, man kanske ska testa i varmluftsugnen. Fast känns som Airfryern är så mycket effektivare..

Jag tänkte skaffa en sådan plåt till vår ugn, hur bra funkar det emot Airfryer? :slight_smile:

Det vet jag inte än, fick ugnen monterad idag :slight_smile: och har ingen AirFryer sen tidigare, men ska premiärköra den nu alldeles strax med en påse färdiga buffalowings

UPDATE: Buffalo wingsen blev väldigt bra, men osäker på om just som blev bättre än i vanlig ugn, men helgen ska leverera lite olika klassiska AF-rätter :slight_smile:

2 gillningar

En bänk AirFryer kommer nog upp i rätt temp snabbare, kanske är lite mer energisnål, men där försvinner nog fördelarna, tyvärr, om vi bortser från alla smarta funktioner, som optisk avkänning och identifiering som Philips kör med

Nu väntar vi bara på att de bygger om mikrovågor i de vanliga ugnarna så kan vi klara oss på en pryl istället för tre..:+1:

Vi har det i vår ena ugn så vad väntar du på? :nerd_face: