Aaron Taylor-Johnson ryktas bli nästa James Bond

Från sajten:

Jakten på nästa skådespelare att spela James Bond verkar vara igång och nu ryktas det att Aaron Taylor-Johnson eventuellt skulle kunna bli den martinidrickande agenten.

Skådespelaren ska enligt The Sun provspelat för rollen i Pinewood Studios i London och producenten Barbara Broccoli ska enligt källan ha gillat hans prestation så pass mycket att han är en av förstahandsvalen. Aaron Taylor-Johnson har bland annat medverkat i storfilmer som “Kick-Ass“, “Avengers: Age of Ultron“, “Nocturnal Animals“, “Tenet” och “Bullet Train“.

Om det faktiskt blir Aaron som axlar rollen som James Bond återstår att se men han skulle nog faktiskt kunna passa väldigt bra i rollen som Englands coolaste agent.

Källa: The Sun

Vafalls?
Är inte Bond en svart lesbisk kvinna nuförtiden?

Han är för gammal vid det här laget men har länge tyckt att Idris Elba hade varit fantastisk som James Bond. Lite skitigare, tuffare och mer lik Ian Flemings böcker.

Läst lite slarvigt Anya Taylor-Joy, tyckte hon verkade lite för späd för en stridstränad agent.
Den där Aaron har jag aldrig hört talas om tidigare, kanske bra i och för sig.
Elba hade ju varit roligare.

Han var ju fantastisk i huvudrollen i Kick-Ass. Hoppas på en Bond med komisk nerv som Roger Moore nu.

1 gillning

Den filmen har jag ju sett, men Hit Girl minns jag mer än killen den handlade om, och Nicolas Cage så klart. :stuck_out_tongue:

1 gillning