20% på Teknikveckan-merch!

Skynda fynda, endast i 4 dagar till!

2 gillningar

Ska sajten byta namn igen? :wink:

1 gillning

Köpte en Premium luvtröja herr mörkblå så man har något att dra över kepsen här i kylan.
Hoppas kvaliteten är som på t-shirten jag köpt tidigare.

1 gillning

Ska in och shoppa och se om det finns något för oss fullvuxna karlar :smiley:
@Esse finns det bara upp till XXL?

1 gillning

Verkar så! Frågan är hur stora XXL är med tanke på att det är amerikansk tjänst i grunden tror jag.

Någon som har en hoodie och vet? @Sevis @Marcus_Attefors @DennisKlarin visst har jag sett er i dessa? :smiley:

Jag köpte ju en hög med t-skirts förra året och dom varierade lite i storlek trots att dom skulle vara samma, men det funka iaf :slight_smile:

Jag hörde på omvägar att inget namnbyte är på gång, däremot kommer man att följa med strömmen och bemöta konkurrensen med några mindre justeringar.

Det finns ju en självgod “designer” på östgötaslätten.

Och då vill ju inte Sveriges Texas vara sämre. :joy::joy::joy:

10 gillningar

Kommer bli storsäljare!

2 gillningar

Kommer bli storsäljare!

3 gillningar

Men skulle du säga att dom var EU-storlek eller US-storlek? :smiley:

Jag har nog 5-6 hoodies! Kört medium i dem och är lite coronatjock, så storlekarna är lite större än en vanlig medium. Tror de har mått på sidan om du vill mäta!

Jag beställer en och testar :smiley:

Har för mig att det fanns större storlekar än XXL innan, är dom bortplockade eller bara slut?

1 gillning

Vet faktiskt inte :frowning:

Instabuy på de där. :slightly_smiling_face:

1 gillning

Ingen aning hur det skiljer mellen USA-EU vad gäller klädstorlek :slight_smile:

Nu kommer man bli snygg… :+1:t3:

Fick min XXL hoodie idag och det passa ju bra då man fyller år.
Jodå, den passa precis till min kropp fast lite lite slimmat runt magen blev det, hade gärna tagit en 3XL men det fanns ju inte, men varför har alla dessa t-shirt och hoodies så tajta halslinningar så man måste ta av sig glasögon och ev. hörlurar när dom ska på/av.
Verkar vara av bra kvalitet och skön att ha på sig.
Spännande om den krymper en storlek efter första tvätten, jag hoppas inte :slight_smile:

Haha jo samma här den gick på men ingen vacker syn än. Något kilo till innan man kan visa skg offentligt :wink:

2 gillningar

Man får väl töja ut den :slight_smile: