20% på Schneider Wiser & ZigBee 15% hos m.nu

Har ingen koll på hur m.nu ligger prismässigt jämfört med andra i normalfallet men denna helgen har de i alla fall 20% på Schneider Wiser som nämnts flera gånger på Teknikveckan och även 15% på ZigBee, då bland annat Aqara, Philips och Homey. Verkar gälla till den 3/4.

2 gillningar

Jag skulle nog säga att även efter deras rabatt så är de fortfarande dyrare än i stort sett alla andra.

Kanske för dom är bättre? :slight_smile: Lite som ikea vs philips hue.

Vem är bättre, menar du? Vi talar om återförsäljare här, som jag tolkar det. Dyrare återförsäljare än m.nu får man leta efter.

Trodde vi pratade om schneider.

Tycker alla alltid har dåliga rabatter. :slight_smile:

Det skrev du en annan gång också. Det stämmer inte den här gången heller. Har du nåt särskilt emot m.nu?

m.nu är schyssta, lite kul också att man ofta har lite udda produkter som inte finns hos andra.

1 gillning

Det har stämt alla de otal gånger man har okynnessurfat in på deras site.

Har du exempel på en smart-home-produkt som de skulle vara billigast på?

Vill någon spendera pengar hos dem, be my guest, själv föredrar jag att betala mindre för samma produkt.

Nä, det får du leta efter själv, den ansträngningen kan du allt göra.

Jag är bara nyfiken på varför du känner dig tvungen att kommentera att de är “dyrare än i stort sett alla andra”, utan att du ens vet hur de ligger till prismässigt.

Hahaha, kul du är :smiley:

Jag påstår en sak som du sedan bestämt hävdar är felaktig, sedan kan du inte ens visa på varför den skulle vara felaktig utan JAG ska då gräva fram det :smiley:

Du vet ju iaf inte, du kan ju inte ens visa på ett enda exempel som säger emot mitt påstående :smiley:

Oavsett vilket, det var du som drog igång diskussionen. Jag yttrade endast min åsikt att jag anser att m.nu är svindyra, sedan får alla spendera sina pengar hur och var de vill :slight_smile:

Mitt tips var inte menat att skapa osämja här på bubblan. Som jag började mitt fösta inlägg med så har jag inte full koll på hur m.nu ligger prismässigt men när jag handlat där så har de inte varit dyrare än andra. Jag använder prisjakt mycket.

Vill ni ha en produkt där de är billigast så är det Aqara Temperature and Humidity Sensor

Just nu är den slutsåld hos dem, kan bero på deras kampanj.