1Password – 25-50%

Kupongkod som fungerar!

25% för enskild, 50% för familj.

C-Net rabattsida något tydligare.

Halva priset på årsabonnemang för familj.

Till skillnad mot de flesta andra där man bara blir länkad till div mer eller mindre skumma sidor.

Tydligen går vi mot mörkare tider enligt Apple Insider:
Users lobby 1Password to abandon new Electron version

Nu har de 50% rabatt igen.

1 gillning

Kollade snabbt men såg inte, hur länge gäller det rabatterade priset?

De har inte satt något slutdatum på erbjudandet enligt 1Password på Twitter. Det gäller med andra ord tills vidare.

1 gillning

Fråga: efter provperioden, övergår det hela i oavbruten prenumeration? Jag menar det är väl vad alla bolag eftersträvar numera!

Jag uttryckte mig nog dåligt. Jag menade inte hur länge man man kan vänta och gå samma pris utan om man hakar på det nu, kommer man då få det priset framöver under överskådlig tid eller bara första året eller dylikt?

Efter 14 dagars provperiod kan du välja att betala per månad ($3.99?) eller för ett år ($2.99/mån). Men just nu med 50% rabatt på årsabb för de som skapar ett nytt konto.

Du får bbara ett år med 50% för nytt konto just nu

2 gillningar

Men de som tidigare haft standalone-licens på 1PW version 7 (och alltså synkat på andra sätt än via 1PW-konto) kan »byta in« sin licens mot tre års 50% rabatt! Enligt ett mail igår:

Nedrans tänkte jag först, jag har ju legat kvar på 1PW6 på macen som jag köpte licens för någon gång på 2010-talet. Brydde mig aldrig om att uppgradera till 1PW7.

Men tänkte jag skulle åtminstone föra över min gamla databas i 6:an (som synkar med iPhone-appen via iCloud) till ett 1PW-konto nu. Då måste man först ladda ner 7:an för konvertering, innan man kan börja använda 8:an. Och det visade sig att 1PW7 uppfattade min licens för 1PW6 som giltig för uppgradering.

Så nu kunde jag skapa ett nytt 1PW-konto och har 50% rabatt fram till 2025 :smiley:

2 gillningar

JAG uppgrtaderad jag med och fick nu tre år med halva priset. Är det någon som vet om det även gäller ifall jag skulle uppgradera till familj?

Hade missat att det inte var EU-abonnemang som var rabatterade.

Men det är de nu!

Har helt missat att de har EU-abonnemang. Verkar inte finnas något enkelt sätt att flytta över allt efter alla dessa år heller. Man får flytta allt manuellt och sedan kan supporten hjälpa en med att flytta över vad man betalt.

Ok, det verkar bara ta några minuter att flytta över allt till ett EU-konto. Det jobbiga är att övertyga resten av familjen till att göra det.

1 gillning

Tydligen spelar det ingen större roll om man använder ett konto på 1password.com eller ett på 1password.eu.

Tack än en gång @nikka.

5 gillningar